Oferta archiwalna

Project Manager/Analityk Biznesowy

Oferta archiwalna

3 200,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


manager Sieradz, programista Sieradz, it Sieradz

Zarządzanie projektami (m.in. zakresem, budżetem, harmonogramem, relacjami pomiędzy poszczególnymi uczestnikami),
Prowadzenie analizy biznesowej, w tym definiowanie zakresu planowanej zmiany oraz zasobów niezbędnych do jej wdrożenia,
Tworzenie analizy zależności i wpływu proponowanych zmian na całokształt środowiska systemowego organizacji,
Wsparcie zespołów projektowych w procesie wytwarzania zmian procesowych, biznesowych, funkcjonalnych (analiza biznesowa) oraz technicznych/technologicznych wypracowanych w ramach prac projektowych,
Terminowe wdrażanie przydzielonych projektów według zaakceptowanych wymagań biznesowych, harmonogramu i budżetu,
Organizowanie testów akceptacyjnych (UAT) i współpraca z działem IT w zakresie przygotowania technicznej części wdrożenia,
Przygotowywanie wspólnie z użytkownikami rozwiązań dla zdiagnozowanych problemów oraz usprawnień dla już funkcjonujących modeli i procesów biznesowych oraz rozwiązań technicznych,
Raportowanie stanu realizacji projektów i przygotowywanie zestawień oraz analiz na potrzeby kierownictwa, Centrali Spółki oraz partnerów biznesowych,
Udział w tworzeniu i doskonaleniu wewnętrznej metodyki zarządzania projektami,
Udział w zarządzaniu portfelem projektów dla całej organizacji.


Wymagania

Min. 5 lat doświadczenie w zarządzaniu projektami realizowanymi na styku działalności biznesowej i IT,
3-5 lat doświadczenie w prowadzeniu analiz biznesowych, projektowaniu rozwiązań procesowo systemowych,
Znajomość metodyk zarządzania projektami – certyfikat PMP, Prince2, Agile lub Scrum będzie dodatkowym atutem,
Znajomość narzędzi i metodyk wspomagających proces testowania oprogramowania,
Wykształcenie wyższe,
Biegła znajomość języka angielskiego,
Dobra znajomość MS Office , MS Project,
Umiejętność syntezy danych, sprawnego formułowania wniosków oraz proponowania i projektowania rozwiązań,
Wiedza techniczna z zakresu mechanizmów wdrożeń obejmujących obszar IT (zmiany w aplikacjach, wdrożenia produktów finansowych) lub doświadczenie z uczestnictwa w podobnych projektach,
Umiejętność sprawnej komunikacji na wszystkich poziomach organizacji.


Oferujemy

szansę pracy w rozpoznawalnej firmie finansowej, przyjazną atmosferę i otwartą kulturę organizacyjną

lektoraty z j. angielskiego lub francuskiego elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej raz w tygodniu i krótszych piątków bonus uzależniony od wyników pracy prywatną opiekę medyczną w Enel-Med

ubezpieczenie na życie imprezy integracyjne owocowe środy kartę sportową Multisport


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2020.01.23, wyświetleń: 1102

nr ogłoszenia: 869